Известие

Collapse
No announcement yet.

Корекция на впръскването при mjet - питане?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
    Аз ли съм тъп или тук си чешем езиците за кола, която е в ред?
    Колега дано си прав, впрочем благодаря за разяснението по-горе. Ще покарам и ще гледам пак...
    Между другото може и да се подбива бизнеса на някои хора като се извадят на яве тези прословути стойности на корекция както казаха по-горе, но в крайна сметка има хора които си ползват кабела за лични нужди (като мен) и от любопитство е интересно да се знае.
    Като гранични стойности съм чувал доста версии и не знам на коя може да се вярва.
    Примери:
    (+0,7 mm3/i) - (-0,7 mm3/i)
    (+1,5 mm3/i) - (-1,5 mm3/i)
    (+5,0 mm3/i) - (-5,0 mm3/i)
    Нещото, което видях с очите си при познати, които се занимават с дизели е, че техния софт показваше стойностите, придружени с цветна графика и на (+2,0 mm3/i) - (-2,0 mm3/i) светеше в зелено - т.е. ОК.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
    164, 156, GTV V6 turbo 🏎, 147 - ex 🚘

    Comment


    • #17
      И сега вземи си счупи колата щото ползваш кабела за лични нужди. Я вземи карай и не се втелясвай, че ще се вкараш в яко парично приключение

      Comment


      • #18
        В прикаченият файл ще видите стойностите, който показва при мен. Интересува ме в нормите ли е понеже не разбирам. Колата като е студена леко притрисва все едно не работят всички цилиндри и след около 15-20сек се нормализира. Другото, което ме притеснява е, че в движение като и подам газ и изпушва доста черно. Като вървеж не правя някаква разлика с преди.

        Колата е 156 2.4 20v JTDm
        Attached Files
        Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
        sigpic

        Comment


        • #19
          Гледам,че колегите са останали без отговор,пък и на мен ми е интересно.

          Та какви са допустимите отклонения.....от колко до колко?
          Въобще в кои случаи ,кога се гледа на празен ход,в обороти,на студен мотор,на топъл...?

          Предполага се информацията е конфиденциална,но с две прости думи за любители

          Мерси.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #20
            И на мен ми интересно колко трябва да е при студен и колко когато загрее двигателя !
            Ма трънки никой не казва.....
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #21
              Гледат се на загрял мотор и на празен ход. До + - 1 мисля че беше в нормите. Проверяват се като се разменят местата на дюзите, но мисля че номерата на дюзите се препрограмираха при ЕДЦ16, т.е. чрез програма се написва номера на дюзата за конкретния цилиндър на който се слага. Ако корекциите останат същите за определения цилиндър значи има износване на цилиндър/сегменти, ако корекцийте се променят съответно според дюзата значи проблема е в дюзата. Не препоръчвам на никой да си прави експерименти, има си дизелови сервизи които се занимават с конкретните неща, имат също и техника за стендоване и т.н.. Освен това се райбероват задължително при последното поставяне, с нови дихтунги, стягат се с определени килограми и т.н. и т.н.

              Пс Това не е рутинна операция като смяна на крушки, така че не правете глупости, търсете професионална помощ.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #22
                Е щом е + - 1 моята трябва да я изхвърля !
                Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:27.
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                  Е щом е + - 1 моята трябва да я изхвърля !
                  не е + -1, не се връзвай. Щом коригира в тесни граници значи е добре

                  ---------- Post added at 15:52 ---------- Previous post was at 15:51 ----------

                  Иначе ще ти качи грешка

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    не е + -1, не се връзвай. Щом коригира в тесни граници значи е добре

                    ---------- Post added at 15:52 ---------- Previous post was at 15:51 ----------

                    Иначе ще ти качи грешка
                    Споко няма !..То аз откакто съм я купил горе долу тези граници показва.Това на снимката е при току що стартиран двигател иначе на топъл падат още !Като загрее добре не мож я различиш бензинка ли е или дизелка
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Моторът ми не мърда, при подаване на газ корекциите се менят и така трябва да бъде. Това за моята

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        Моторът ми не мърда, при подаване на газ корекциите се менят и така трябва да бъде. Това за моята
                        Точно и аз това гледам,че когато подаваш различна газ се менят различно.И затова искам да знам за тези нормални стойности дето им казват !
                        Също средния разход за последните 1000 км е 7,2 l/km по борд компютър само градско каране!Едва ли кола на която не са и наред дюзите или нещо по цилиндрите ще даде такъв разход.
                        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Прав си. А и дюзите затова имат кодировка, за да покажат на компа къде и кога да коригира и как. Не че той гледа само това

                          Comment


                          • #28
                            Ако не се лъжа корекциите трябва да са в границите +- 2.
                            Моята имаше корекция на едната дюза от порядъка на 3,75 до 4,25, и мотора претрисаше на ниски обороти. След размяна и преконфигуриране на кодовете корекцията се запази в тези граници. Съмненията за проблем в мотора бяха отхвърлени, тъй като мотора беше разглобен на съставните му части( имам тема, който иска да я потърси) и сглобен с възможно най- хубавите части, и от човек който знае какво прави. В последствие при затапване на агеера се оказа че някой се е правил на специалист по софтуера. И след слагането на точния софтуер( големи благодарности на колега от форума, той знае кой е) всичко си дойде в границите на нормалните корекции.
                            Надявам се да съм бил полезен.


                            Поздрави.
                            Alfa Mito 1.4
                            156 2.0 155 ex
                            156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                            Comment


                            • #29
                              При мен стига до +4 на празен ход една, а моторът не трепва

                              Comment


                              • #30
                                Нямам никакви проблеми или подозрения за такива .Но се заинтересувах все пак в какви граници е отклонението,за да си знам.
                                Това са ми данните на празен ход при 48 градуса на мотора...падна ми батерията на лаптопа и не успях на загрял да видя дали ще се променят и в каква посока.
                                Имах под ръка pro-tec и го вкарах,ей така...да видя ще има ли някаква разлика......ще споделя,като избухам горивото.
                                Attached Files
                                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                                Comment

                                Working...
                                X